Reklamačné podmienky

Formulár sťažnosti https://www.aaryans.cz/clanky/vraceni-zbozi-a-reklamace/?=&retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/20cdf47b-ebef-4136-965c-afea8dc962d3/https://www.aaryans.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/

 Vrátený alebo reklamovaný tovar nám zašlite na adresu doručenia: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav 25001, Pražská 298/59

  • Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade ho neprevezmeme a bude Vám doručený späť.
  • Náklady na poštovné od vás k nám hradíte VY.
  • Náklady na poštovné od nás k vám hradíme MY.

Reklamačný poriadok

  1. Všeobecné reklamačné podmienky
  2. Odporúčaný postup pri reklamáciách:

Kupujúci je povinný dodaný tovar prezrieť a o zistených vadách bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho.

Kupujúci môže uplatniť oprávnenú reklamáciu jedným z nasledujúcich spôsobov:

 

  1. poštou na adresu prevádzkovateľa: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Pražská 298/59, 250 01

b.Formulár sťažnosti - https://www.aaryans.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/

Pri osobnom doručení kupujúcemu sa odporúča uviesť:

  1. Číslo objednávky
  2. Popis chýb čo najstručnejší
  3. Fotografie poškodenia
  4. Poskytnite dôkaz o vlastníctve tovaru (faktúra a dodací list sú doručené pri prevzatí tovaru)
  5. Povinnosti predávajúceho

Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 14 pracovných dní a oznámi to kupujúcemu e-mailom alebo telefonicky, ak sa s kupujúcim nedohodne inak.

Reklamácia vrátane vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, v termíne dohodnutom medzi kupujúcim a predávajúcim odo dňa uplatnenia reklamácie.

  1. Nároky uplatnené počas záručnej doby
  2. Všeobecné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade s Občianskym zákonníkom a vzťahuje sa na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe.

Ku každej položke je priložená faktúra a dodací list, ktoré môžu slúžiť ako záruka, ak nie sú priložené (v závislosti od výrobcu).

Prevzatie tovaru a prevzatie záručných podmienok potvrdzuje zákazník podpisom dodacieho listu.

Ak si tovar nevyzdvihneme osobne, prevzatím tovaru sa rozumie okamih prevzatia tovaru od prepravcu.

Ak zákazník zistí nezrovnalosť medzi dodacím listom a skutočne dodaným tovarom (v druhu alebo množstve) alebo nedostal správne vyplnený dodací list so zásielkou, je povinný bezodkladne predložiť písomnú správu adresovanú mene obchodníka, ktorý faktúru vyhotovil.

Ak tak neurobia, vystavujú sa riziku, že neskoršia žiadosť nebude prijatá.

  1. Záručné podmienky
  2. Podľa zákona č. 136/2002 Zb. je záručná doba na všetok spotrebný tovar minimálne 24 mesiacov.

Táto lehota začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave.

  1. V prípade, že vec nie je v súlade s kúpnou zmluvou pri prevzatí kupujúcim (t.j. ak je v rozpore s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo vec reklamovať.

Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví počas prvých šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za vzniknutý v okamihu prevzatia veci.

Inými slovami, vady alebo iné prípady rozporu s kúpnou zmluvou, ktoré sa prejavia v prvých šiestich mesiacoch záručnej doby, sa automaticky považujú za také, aké existovali už pri prevzatí veci, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo ak predávajúci nepreukáže, že vada alebo iný rozpor s kúpnou zmluvou sa prejavil až po prevzatí veci.

Podľa § 616 Občianskeho zákonníka má spotrebiteľ možnosť zvoliť si v prvých 6 mesiacoch záručnej doby medzi opravou alebo výmenou tovaru, ak je reklamovaný rozpor s kúpnou zmluvou (pokiaľ predávajúci nepreukáže, že rozpor s kúpnou zmluvou neexistoval v čase prevzatia veci kupujúcim).

V prípade výmeny tovaru začína záručná doba opäť plynúť dňom vystavenia dodacieho listu.

  1. Zákazník doručí reklamovaný produkt na adresu predávajúceho na vlastné náklady a riziko.

Tovar musí byť v úplnom stave.

Tovar je vhodné zaslať v originálnom obale alebo vo vhodnom prepravnom obale, pretože predávajúci nezodpovedá za prípadné mechanické poškodenie pred prevzatím tovaru.

Pri každej položke je kupujúci povinný preukázať, že tovar bol zakúpený u predávajúceho a uviesť presný popis vád a frekvenciu výskytu.

  1. Po vybavení reklamácie Predávajúci požiada Zákazníka o vyzdvihnutie Tovaru, prípadne zaslanie Tovaru späť na vlastné náklady a riziko Zákazníka.

V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník nárok na vrátenie poštovného v nevyhnutnej výške (napr. nepôjde o vadu spôsobenú chybnou prevádzkou, mechanickým poškodením a pod.).

Uhradiť možno len náklady, ktoré zodpovedajú povahe tovaru (napr. poštovné, nie náklady na taxislužbu).

  1. Právo na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch: nesprávna inštalácia, manipulácia alebo obsluha, používanie, ktoré je v rozpore s návodom na použitie používanie tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii tovar bol poškodený prvkami tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii
  2. Dodávateľ si vyhradzuje právo vymeniť chybný a neopraviteľný tovar za iný tovar s rovnakými parametrami
  3. Na pozáručné opravy sa vzťahuje záruka 6 mesiacov a len na tú istú chybu, ktorá sa vyskytla počas opravy

Vrátený alebo reklamovaný tovar zasielajte na adresu doručenia: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Pražská 298/59, 250 01

Tovar bude prevzatý a skontrolovaný našimi pracovníkmi. Dajte nám, prosím, vedieť dátum odoslania tovaru.